nytt

nu har jobbat klart mina 3 dagar i rad på jobbet, känns ganska skönt! kändes att de dagarna aldrig kommer att sluta. men det gjorde de & det med mycket skratt eftersom människorna som jobbar där är grymma, lite dödblickar, och annat smått & gott. nu ska jag bara jobba söndag med, då det är dagen man tjänar lite mer på då man får massa tillägg, (MELIKE!)

har umgåtts med jannie sen igår, hon hjälpte mig med min uppsats, men har fortfarande typ 4 SIDOR kvar att skriva ;s alltså det där med utredande uppsats är på tok för krångligt för mig. varför krångla till allt liksom? bara så onödigt..

12 april! :)

förresten, det kanske inte skulle vara en så dum idé?
äsch, jag är så trött på mig själv nu..

godkväll, jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0