kom hit & stör mig när du vill

jag kom hem "hem" för en stund sen. dyblöt, eftersom det regnade hela vägen från stan hit :/ men här i skogen behöver man inte se bra ut minsann.

och igår firade vi cornelia, det var mys! först var vi på p&m och åt, sen drog vi mot mina trakter - pantarholmen då cornelius är min granne (a) där hängde vi lite innan vi var ett gäng som drog till stan först till playbar men eftersom inte alla kom in där drog vi till P&M där vi önskade låtar och dansade! nanna - vi dansade för dig igen ;) efter det gick vi till desperaten och dansade av oss, och det bästa var när elina koooom! vi hittade oss några danskompisar :)

elajna är underbar!<3

idag blir det till att ta tag i plugget igen, "iloveit!"

godeftermiddag vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0