ingen sommar utan reggae

mycket i skolan, vädret är skit & drygt att jobba
inte är det väl så konstigt att man längtar till sommaren? :)

nu har linda sagt att hon vet vilka datum hon är ledig i sommar,
jag frågade inte, men jag antar att hon ska med! gjorde mig dunderglad! :d
för ska gänget åka, så ska heeeela gänget åka! <3

jag antar att jag vill att tiden ska gå fort, men samtidigt sakta ner den
och även spola tillbaks den lite så jag ska kunna göra en del saker annorlunda..
finns ju en heldel, men det är inga stora misstag för dem lär man sig av.
...men just att jag skulle vara ärlig från början, fast att det är den riktiga mig du lärt känna.
jag skulle bara behöva veta hur du står, på en eller två fötter och vad du tycker.

för om jag fick veta det, hade det varit lättare för mig att ta nästa steg?


jag saknar allt, du kommer alltid finnas för mig! :)
att känna att du är endel igen gör mig alldeles varm,
du anar inte vad du betyder, hur mycket jag tycker om din röst och råd
du är en av de bästa, så ren och bra..  jag älskar dig, igår idag & imorn.

 
du är söt
jag är feg
du förtjärnar någon bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0