i look around for you

nu sitter jag här, har precis bakat en banankaka som är i ugnen och blir färdig.  väntar på jannie, men hon verkar aldrig komma! /; vi ska tjocka oss med kaka & kanske godis med! :) för ikväll ska vi kolla på melodifestivaaaalen!
inte för att det brukar vara det man helst kollar på, men tradition är tradition! sen får jag se om hon vill hjälpa mig att skicka ut några cv, eller åtminstone skriva ut några som jag kan skicka ut till företag! ;d för denna gången SKA jag ha sommarjobb, eller om mitt jobb är öppet på sommaren? men äsch, jag lär säkert bli kickad tills dess! faast, jag gör ju så gott jag kan iaf (a).

nää, nu får hon faktiskt komma. jag har tråkigt ):

förresten, jag vill grilla.
det hade varit myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0