för hon vill bli förd bakom ljuset

jag är nästan färdig med min uppsats, är allt runt den som ska bli färdigt och sen mina egna tankar runt djurförsök. och visst är det bra att de gör så att vi får bättre mediciner, men när man läser hur de gör ibland med djuren vill man bara ta alla djuren och stoppa dem under sängen så inte mamma skulle se dem. ( och detta trots att jag hatar råttor, möss och sånt ) ibland är jag med lite snäll.

snart ska jag duscha, känner att jag behöver det. sen ska jag ta min härliga mopedix som ställer upp i alla väder och köra in till pantarholmen. & jag hoppas på en trevlig kväll, att allt går som det ska och att jag inte har tråkigt när jag väntar på kära elina! :) men det kommer jag troligtvis inte att ha, haha.


jag saknar oss. vi var bra.
allt för att kunna spola tillbaka tiden. för då var livet som bäst. våren & sommaren 2006!

image22


god eftermiddag, god kväll & god natt.
mina vänner, ni är de bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0