för allt man vill är att skratta en gång till

just nu sitter jag här & lyssnar på winnerbäck! ibland när man tagit en liten paus från honom känns hans musik såå himla rätt. han träffar alla bra punkter, och det känns nästan som om det är ens egna liv han sjunger om. men nog talat om honom, trots att han är kung. vaknade idag runt 9-tiden HELT UTVILAD! helt sjukt skönt, så jag kollade på seinfeld avsnittet jag spelade in igår, och sen gick jag ner till tv:en där nere med en stor skål rågfras och kollade på du är vad du äter som mamms spelade in till mig. min lilla mamma är fantastisk! :)

och nu är det tänkt att jag ska göra mycket på min utredande uppsats, iaf så jag inte har så mycket kvar att göra på den imon, då jag har annat att göra.. och så vill B att jag hänger med henne till posten för att hon ska söka sommarjobb och martina vill att jag umgås med henne för hon är hos sin pappa just nu.. och allt just idag, när jag vet att det är just idag jag inte kan falla för frestelser eftersom jag måste bli färdig med skolarbetet! men kan ju säga att det är lagom frestande, men först utredande uppsats om djurförsök. om jag har tur kan jag bli färdig med själva skrivanadet idag? håll tummen för mig, helt två! :D

jag rusar inte längre erat lopp
jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret.

något jag bara måste tillägga är att jag saknar fija!
och självklart min emme, du är oslagbar!<3


                                  bara för att siri fyllde 18 bast i tisdags ;)

image21




du kan väl stirra upp i stjärnorna så att vi har något gemensamt?


Kommentarer
Postat av: Siri

haha det var väl en go bild du letat upp ;) haha!

2008-03-28 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0