en liten tanke

jag kom på mig själv att tycka att det ska bli så jävla bra att emilia kommer tillbaka till jobbet igen! visst är det kul med nya människor och nya grejer, men det bästa av allt är att kunna dela det med en vän som henne. du anar inte vad jag saknade dig nu i veckan, och lär göra på söndag med. men nästa vecka är du där, det är så jävla bra, nästan likabra som du! :))

alltså shit, jag vill inte fastna där ;s det är inte min grej. (snackar inte om jobbet)


nu får jag väl återvända till min uppsats, så den kanske kan vara färdig till imorgon? för jag måste ta tag i biologin med, sen tror jag att det är en enskild uppgift i internationella relationer som ska vara gjord med. och jag som bara har fredag& lördag på mig.. eller har nog några dagar i nästa vecka med (y).

beställde min data igår, ska bli skönt med en bärbar som man valt ut själv. visst, här hemma har jag en bra dator, men tiden jag är i lägenheten har jag en hyffsat gammal laptop som jag har bråkat med senaste månaden. det är först nu den är okej igen, men jag kände att jag hade gjort mig förtjänt av den iaf! :)

hrpm, du är i vägen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bara kollat lite, men ca 16-17000 för två personer :)
Har du haft ett bra lov Nathalie? Pluggat på läxan? haha :P

2008-03-28 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0