du är det roliga i hasch

och aldrig har kärlek drabbat mig så
och jag vet, jag är hopplöst svår ibland


men aldrig aldrig att jag
tänker låta något ont
hända dig jag håller dig hårt
tätt intill mig genom regn och blåst
och alltid alltid att jag
kommer vaka över dig
genom mörkret jag leder dig
jag finns i varje steg du tar
så du behöver aldrig mer vara rädd

ingen ser och ingen vet
hur du lyser och hur du fångar
upp min skugga när jag är svag
åh nu jag älskar att vakna
upp bland dina blonda lockar.

nu har jag jobbat två dagar, första dagen igår då jag jobbade med jannie tajtis!<3
det var mycket givande, första samtalet och allt! :)

och sen idag då jag jobbade med emilia, idag gick det mycket bättre än vad det gjorde igår,
man vågade trycka på folk lite mer och fick faktiskt 3 sälj! it can only get better! (y)
jobba tisdag, onsdag & torsdag nästa vecka! hoppas jag får lika bra sällskap!


                                  

jag saknar dig,
även om jag inte vet varför.

kanske är jag kär i kärleken i sig?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0