come on, let me entertain you

Leta inte efter det du förlorat
Se på det du har
Ångra inte det du gjorde igår
Gör en bättre dag av idag.

idag har man jobbat & haft roligt (dock utan sin sambo)
satt med arlinda & carina, satan vad roligt alltså !
det roligaste var nog att "sälja" tandkräm
en verkade gå på att och bara: men jag använder dental..

nu sitter jag här, lite fascinerad över jonatan & skorpan
och imon blir'e att gå in till stan med twister och köpa ett par till
vill ha en sån häftig fisk som suger upp all skit, kanske en black molly (carina tipsade om dom) och sen kanske guppys? jag vet att när jag väl kommer in i affären kommer jag att vilja ha alla och inte kunna bestämma mig för 5 öre.

imon åker joss till jönköping och kommer inte hem förräns torsdag ;(
i'm gonna miss ya! du får höra av dig mer ofta än sällan

jobba måndag, tisdag
ledig onsdag torsdag fredag lördag
någon som vill hitt på nåt? :)

saknar mitt lilla gäng
lilla nv-gäng
jag elina linda & nanna
lilla nanna, sån glädje som sprider din lilla buse
elina med sitt solskens-leende
& linda med sitt varma sällskap


i can't help it
you are sweet
just like sugar.


<333!
THE RIGHT KIND OF WRONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0