tillägnad dig

idag har jag fått äran att bli stolt fiskägare. två små firrar simmar nu runt i en stor rund skål och lever livet på sunnavägen ;p jonatan & skorpan är tjocka, oranga och fina. :))

imon blire jobb ("som jag har saknat det")
och utan joss ;(
aja, marcus får väl underhålla mig.

nu kollar jag på film, men tänkte börja lite smått med dikten jag ska hålla för milwa på hennes dop. för ska jag göra något, kan jag lika gärna göra det bra. (hade varit kul om det kom några tårar med) och det är tur, för johanna gör så att jag inte missar dopet när jag är iväg (hon är en snällis)

alltså,
allvarligt talat. det händer inget intressant i mitt liv för fem öre just nu :/
så jag välkomnar alla att komma in i mitt liv om ni kan göra det intressantare :)

egentligen borde jag vara så snäll och lägga in lite bilder (för att uppdatera er om mitt intressanta liv) om någon skulle kunna göra det åt mig skulle det vara supersnällt! jag skulle peka vilka bilder jag är beredd att lägga ut och säga vad det skulle stå under. då skulle ni nog få se varenda bild jag tar, bli sådär riktigt uttråkade av bilderna och aldrig kolla på dem mer. men nu ska jag vara lat och inte lägga upp något, så ni får sukta efter något. "för den som väntar på något gott..."

jag skulle vilja träffa dig igen, var så längesen vi pratade
liksom bara uppdatera (typ?)
sen skratta lite och säga att du ska växa upp
trots att du har tagit dig i kragen lite ;d

<333!
THAT'S THE WAY MY HEART GOES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0