trubaduren

idag sitter jag i elinas & jossys stolthet - kuggeboda! :))
träffade elina efter jobbet när hon stod i jordgubben jösses vad söt hon var när hon satt i den! sen kom och och joss på att vi var en halvtimme tidiga så vi umgicks vid gubben ;d sen drog vi hit och hon har guidat mig i kuggeboda! sett skolan med basketplanen, "gungan", där växthuset låg och massa annat mys! sen spelade vi basket och hon var bättre än mig :(

när vi gick hem skulle vi kolla på elinas kusar så vi gick på nylagd asfalt så det lät sådär mysigt, men inga kusar fanns det så vi vände och gick hem och åt korv. och nu är det brådis för vi ska med elina och wesam & kolla på bio! så det blir en toppendag! :))

och inget jobb förrän söndag, kan det bli bättre?

du, jag saknar dig
älskar dig & allt sånt
du ska veta det, bara att det har varit mycket ny :(

<333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0