sparkling eyes (my favorite ones)

alltså här försöker man, så gott det går att få folk att träffas och umgås en kväll. men ibland slutar man att bry sig och då finns det inget bättre än att bara vara hemma med kära mamms, niclas & lille twister :))

så nu händer det så mycket samtidigt, jag hade gärna klonat mig och haft tid till precis alla. jannie, järngänget, the family, hunden, alla hästar, träffat emma, emme och alla andra. men som sagt det händer mycket nu och jag njuter i fulla drag då det är ös hela tiden. om inte vänner, så jobbet! och lördag kommer nog bli en riktig chilldag, vilket kan behövas då man knappt haft en dag för sig själv på hela två veckor (och det är absolut inget negativt, för jag njuter när jag har något att göra, då känns livet mindre meningslöst) och snart eré kryssning som gäller, vilket kommer bli toppenkanonkalaskul! bara komma iväg från alla måste och allt.

så jossy kommer få jobba ensam en vecka :( och jag nästa vecka utan henne.
hur ska jag klara mig?
min finfina jossy, saknar diiiig :))

har ridit även idag med elina och det var myyys! galopperade i höga sand och vilken fart hon fick. jag tror vi klickade, iaf lite. men den bästa häst jag någonsin har kommit i kontakt med är nog trithon, vilken följeslagare vän & kompanjon. vilka tider vi hade med ida. och för att inte glömma carillo t.t. - jag kan fortfarande undra vart du har tagit vägen vännen, då det allra bästa varit om mamma låtit mig ta hem dig. i år är du 6 år, och jag hoppas du är lika fin som du var när jag träffade dig. så ståtlig, muskulös & pampig (inte som alla andra helt enkelt).

nu ska jag nog strax gå och hämta ellie och gå och lägga mig.
för sötare hundvalp finns det inte
(och max sa idag att hon fastnat för mig)
max är en fining !

du vill inte lämna några fotspår
ingen ska kunna se dig
eller höra dig

jag känner att det finns något som lurar
känslor som inte ska finnas
och jag vet jag bara lurar mig själv

men att gå miste om ögon som gnistrar så
det går bara inte
vad hände?
(jag vet, innerst inne)



<333!
godnatt, nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0