shine for you

nu sitter jag och känner mig stressad fast jag egentligen inte vet varför ;d bussen går 5 över 4 och jag ska bara packa lite lätt då jag alltid har för mycket grejer med mig :)) så idasg ska jag verkligen tänka efter vad jag behöver till johanna! ;D

 vaknade av joss telefon två gånger, och andra gången var det elina och vi bestämde att vi skulle träffas i stan när vi var färdiga :d så vi åt frukost, duschade fixade oss och allt det där sen gick vi till stan och mötta mamma på kicks lite innan vi träffade elina utanför kronan. vi styrde kosan mot 3g där vi åt bakpotatis (som var mumma för magen)  när vi ätit färdigt stressade vi till tågstationen för elina skulle till ronneby och joss till karlshamn! så två avskedskramar och jag var ensam i stan, hahaha. mötte asse på vägen till hemköp där jag handlade godis till johanna eftersom hon bad mig när jag ringde.

och nu sitter jag här, fortfarande stressad. måste platta håret med, för fy satan som man ser ut ;p
sen blir det nog att packa (jag kommer typ ha 100kg packning) sen blir'e att cykla tilltågstationen ..

& en halvtimme senare är jag på ett ställe där jag trivs till tusen <3


tjoflöjt (hahahaha elinas flöjt)
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0