one of the brightest stars

jag är egentligen trött, men har ingen lust att gå & lägga mig. electra sitter och tjuter i buren och gör mig vansinnig. så snart lär det bli att jag tar med henne upp och går och lägger mig iaf.

och imon ska jag hem, vilket ska bli riktigt skönt!
äta god mat, softa!
borta bra men hemma är tamigfan alltid bäst :))

& sen jobb på söndag,
jossy du kommer va?
saknaaaaaaa diiiiiiiiig.


alltså jag har hur mycket som helst i min hjärna, men inget verkar vilka komma ut i ord på tangenterna. saknar folk, många många. känns som om tiden inte räcker till fast tid typ är det enda man har.

jag kan undra vad du gör
om du hittat någon ny melodi
som du fint klingar till

undra vad som händer för dig nu
om du vet hur du ska göra
och hur det kommer att gå för er
nu när ni har lyckats med det ni gör

jag önskar dig all lycka
jag vet att det kommer att gå bra
även om man inte kommer se något av dig
då du aldrig skulle få för dig att lämna några fotspår
så vet jag att en dag kommer du bli en stjärna
i mina ögon är du redan en.  ♥


<333!
godnatt, nats.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Klart att jag kommer :D

2008-06-28 @ 12:55:34
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0