med varje hjärtslag

idag har vi jobbat på, det gick bättre än förra gången
(och tack gode gud för det) så nu är jag uppsatt på söndag med, money money money !

och imorn ska jag in till lövmarknaden, först med johanna som kommer och hämtar mig
sen kommer b' och joinar med :)) så det ska slappar, finslipa lite planer och bara ha en ledig och skön dag :))

visst, alla hamnar på firstbase. jag veet ! men jag tycker det är kul faktiskt, för man får chans att träffa så pass mycket nytt folk och det är bland det bästa som finns ;p och sen kommer det människor som har gått i ens klass/pararellklass så man får upp kontakten med dem. idag har jag tex träffat adam som jag gick med från lekis till femman. han och arben var alltid bäst om de fick säga det själa och så hade de såna übersnygga mittbenor som de vattenkammade varje rast! ;) vilka goooa tider, då man hängde med mimoza och maja !

måste bara berätta om ett samtal idag
jag: hejsan jag heter natalie och ringer från fritt flyt omega 3
viktor: ja men du skicka hem en såndär premeration till mig?
jag (paff som jag blev) du vet att det kostar 398 kronor?
viktor: javisst!

alltså detta har aldrig hänt förut, att någon är så positiv och själv säger att de vill ha att! så det var sjukt roligt och det som var ännu häftigare var att han kom från karlskrona, hahahah! sånhär samtal borde man få 10 gånger per arbetsdag :))

jag kan acceptera
men hjärtat vill inte det
det vill tro att det finns hopp tro och kärlek
det vill tro att jag har mod
att jag kan stå på mina egna ben och vara modig

egentligen är nog det bästa att vända på klacken
att försöka hålla minen
och att bara försöka glömma



cause i miss you,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0