i wont let the sun go down

jag och joss ägde på jobbet igår! slog personliga rekord och slog bort all negativitet med våra skratt :)) är det såhär kul att jobba hela tiden så hade det varit bra! men på söndag blir jag utan mitt goda sällskap :/ får hoppas att en och annan rolig knutte är där iaf! :))

this is the end, you know?
and all i can do is watch you leave ..


jag viskar avståndskärlek
till dig
när mina stämband inte hörs
jag sluter mina ögon
runt dig
när mina armar inte törs.

 

det gör ont för varje hjärtslag
jag försöker att förstå
jag försöker att gå åt ett annat håll
men hjärtat hindrar mig, mitt lilla visa hjärta

tankarna krockar mellan hjärna och hjärta
och jag vet att jag är i slutet snart
jag vet att en och annan tår kommer fällas
just för att det är då jag inser på riktigt
att du faktiskt försvinner

du borde få veta hur dumheterna började
hur det inte var meningen att bli som det blev
hur jag alltid suttit och lyssnat efter din röst
hur mycket jag vill att det ska kunna finnas en början

and all i can do is try ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0