i löve it

har vaknat efter en natt med konstiga drömmar igen! (hahah igår blev man bjuden på jesusfest i drömmen)
och nu har jag gjort mig klar och väntar på att kråkan johanna kan komma och hämta mig någon gång.
vill träffa dem, allihopa! se hur lilla milwa vuxit :))

ska fixa cidern till imorn, 15 st! och dricker man inte upp alla har man ju iaf ett förråd vilket känns skönt!
sen ska jag köpa sån där marknadsnougat, för det finns seriöst inget godare (y)
men framför allt så ska det bli kul att träffa folk idag, då jag saknat endel! ;D
för det är ju inte varje dag det är lövmarknad..

vi ska äta god mat imorn hos b'
jag och jossy planerade att vi vill ha nypotatis, grillat och massa annat gott
så imorn ska jag njuta med mina käraste runt mig, för det kan knappast bli bättre ;)
och vill någon göra oss sällskap håller vi till på hasslö, haha!

nej nu får hon komma, jag börjar bli otålig!
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0