i look after you

det har varit en krävande dag idag!
kom till skolan runt 8, jobbade med min biologi.
sen hade vi matte och efter det drog jag, E & B till wayne's för att äta.

och jag fick min mat, när jag hade halva maten kvar kom det en fiskmås och attackerade mig och tog resten av min mat och välte ut min dricka :/ så nu har jag med drabbats av fågelfobi, för den var sjukt stor och läskig!

sen gick jag och linda tillbaka till skolan, E åkte hem!
vi pluggade med sebbe och jag fick både uppgiften och loggen färdig så VG tack! (a)
nu ska jag plugga på fysiken och spanskan så man har den gjord med,
och även göra svenskan ;) sen är man en bra bit påväg iaf!

jobba på torsdag, jippi.
fast josse med! :) har typ inte varit där på två veckor, haha ! lyckat.

still in my head
why cant you be dead
cause all i want is to have you in my bed.

curly hair, happy face
misterious man
what are you doing?


plugget väntar
nats


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jobbar med gamlingar :P

2008-06-03 @ 10:36:46
URL: http://jennyharaldssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0