midsommarnattsdröm

midsommar var då över, och som förra året är jag lite bitter med hur den slutade. hämtade linda och hela hennes packning vid halv 11 så åkte vi till lägenheten och chillade/handlade/umgicks med olivia när hon kom/lagade mat/åt och skrattade :))

sen hämtade wesam oss vid 6-tiden och körde oss till hans lägenhet medans han skulle hämta elina& joss ;p när de var där racade vi till öland och wesam trodde att han körde en ferrari men vi kom ju före iaf, jag linda asse & tarre ;) och vi hade kul i bilen, lyssnade på shakira hela vägen dit och kallade alla "du är jävla efterbliven". hahahaha.

när vi kom fram gick jag & linda till toan och när vi gick tillbaks till bilarna var vårt sällskap helt bortblåst. så vi ställde oss under ett tak då det regnade! sen när det avtog gick vi bort mot campingen och kollade! sen började det regna igen, då gick vi tillbaka till att ställa oss under taket :) sen gjorde vi ett försök till, och då hittade vi vårt sällskap med, woho! hooden fick klet på tröjan och det var lite synd om honom.

sen kom jossy elina olivia & wesam tillslut, och det var inga glada fejor de visade :( alla var lite smått sura lite då och då under kvällen och var ju inte bättre av att polisen kom och sa att vi inte kunde ha vårt tält där om vi inte var beredda att betala 1500 så vi packade ihop, gick med tälten för att hitta oscar svante & c/o men råkade tappa bort linda och asse på vägen så där gick jag helt själv upp och ner på första längan när det var kallt och regnade och kände mig smått övergiven. träffade en läskig snubbe som inte heller var så diskret "men jag är bara ärlig!" grrrr. jaja, hittade aldrig oscars tält så gick tillbaka och hittade linda och dom! :) happymoment. sen hittade vi joss och alla var någorlunda samlade.

vi gick till bilarna och så helt plötsligt skulle vi åka hem ;s det är fan aldrig någon som lyssnar på mig! :/ så där satt jag i bilen med en full josse, koncentrerad tarre, tafsande musse & förvirrad olivia :)

åkte till bergåsa där vi grillade kvart över tre, och min kyckling var supergod! ;D sen pratade vi lite och så, sen åkte vi hem och somnade runt 5 någongång! ;p så man var ju inte direkt glad när allas telefoner började plinga på morgonkvisten (min med) men med en stor trötthet och lite tålamod somnade man om! 

olivia åkte tidigt, linda stannade lite längre men fick packa på tio röda då hennes morfar stressde henne och joss stannade med mig tills elina kom en stund, sen var de tvugna att ta bussen jag och jag med! men jag missade min för att mamma sa fel tid till mig så fick bli att ta rödebybussen typ en halvtimme senare! och nu sitter jag här, ätit grillad mat och mår la superb!

men vi hade iaf tur med vädret, eller?
HAHAHAHA!

jobba imon, utan babe :(
får hoppas att det går bra iaf,
och att jag inte dör av ensamhet :))

god midsommardag,
nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0