att se dig får hjärtat att snurra tre varv

idag har jag träffat johanna & c/o vilket var sjukt skönt
sen mötte vi upp linda, vi uträttade lite grejer och åkte in till stan! gick en runda på marknaden (fifan vad jobbigt det är att gå där) sen gick vi och satte oss på 3g, väntade på att lindas kompis anna g skulle komma! och inna hon hann komma så hann linda välta ut en kruka och jag lyckdes få kaffe på mig (en tant spillde över hela mina byxor) men maten var god, och vi hade roligt :))

vi gick även en till runda, hann köpa mig lite nougat för lindas öl-pengar! (y) sen mötte jag upp mamma när alla andra skulle hem, fyllde på min telefon (välbehövt) och så köpte jag en väska som jag kan ha med mig imorn ;p


.. för vi ska till öland, lalalalalalalalala!
och vi ska ha så jävla skoj
och även denna helg ska jag supa bort mina bekymmer
och bara ha sådär jävla roligt som jag har när jag är med er!

nats,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0