är du fortfarande arg?

jag vet jag har varit inakiv, men har varit i lägenheten och där har man inte orkat fixa internet.

måndags - malmö med elina & joss
(sjukt trevligt, har inte haft så kul på länge)
tisdag-klassdag
(mysmys med min klass, som är den bästa!)
idag-galärenmästerskap
(vi vann inte :/)

och nu ska jag göra mig iordning
ska möta upp emilia & gänget för att dra till långö
(dags att festa bort alla bekymmer)



det är som om någon skulle köra över mitt hjärta
kasta det från hög höjd
eller mala det i en köttkvarn

kommer sakna att det kan finnas en chans kvar
att kunna få sitta och lyssna efter din röst
att veta att vi har något gemensamt i alla fall
(men framförallt är det dig jag kommer sakna)

& jag vill göra det bästa av saken
(tro mig)


tjosvejs
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0