against all odds

sitter här med cp-ont i huvudet och känns som om jag ska spy :/ håller på med internationella, för erika behövde den uppgiften. den är det svenskan kvar, fysiken & vad mer?

men har gjort spanskan idag och blev godkänd (vilket är en oerhört stor bedrift då jag halkat omkring på ett bananskal hela läsåret) så jag kan klappa mig själv på axeln och vara nöjd med mig själv! (a)

du var den som sken mest
den finaste som gått i ett par eleganta skor
och aldrig har mina ögon vilat på något så förträffligt

jag vet inte vad jag håller på med
men jag är ute på tunn is
eller mitt på världens största motorväg
där rullar tankarna ikapp med bilarna

det är nära
en tid som jag inte vet hur jag ska bruka
eller med vem
allt har en bana runt dig



lova att du aldrig glömmer bort mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0