jag tror det bor en liten hjälte i varenda liten flopp

jag vet, jag har varit lite borta från bloggen
(både skönt för mig & er)

har umgåtts med jannie, lagat lite god mat spelat yatzy och sånt
har verkligen behövs umgås med dig en lång tid! <3

sen idag har jag jobbat, gick väl helt ok liksom
har man joss där är allt okej iaf :))

men nu har hon åkt till jönköping och övergett mig här i de södra regionerna
men 3 dar går snabbt och rätt vad det är träffar jag dig igen! (v.

alltså egentligen har jag nog sjukt mkt att berätta
vad jag tycker, känner och vill
och just nu skulle jag vilja flytta ifrån karlskrona
bara för att se hur det känns att bo någon annanstans
och få umgås med bara nytt folk, hade nog behövt det

sen har man ju patricia och sin "andra familj" där
så helt ensam hade man inte blivit
men nu styr vi kosan mot studenten hörrni!
än blir ni inte av med mig!

och just nu saknar jag min twist
hans mjuka päls
våta nos
och mysiga kramar
min hund är bääääst




och så funderar jag på att träffa johanna imon, åka dit & bara va liksom
det som är det jobbiga är att hon inte svarar på msn,
får nog fylla på min telefon (a)


oooh.
jag blir så trött på dig
jag orkar verkligen inte med falska människor
och sättet du har, morrrrr
visa vad du vill isället för att spela massa jävla spel!
:/


  
ibland känner jag mig så ensam
idag är en sån dag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0