i krig & kärlek är allt tillåtet

förbannat.. jag är så jävla trött på att folk inte håller det dom lovat. tänker inte hänga ut någon här men när man har bestämt tid för att göra något tillsammans åker man inte iväg någon annanstans utan att säga till. för jag fick höra av mig och fråga när jag skulle komma, och då var du i din stuga och kunde inte ta dig hem. fan, ska du någonstans kan du ju höra av dig och säga det istället.

fy fan, fy fan, fy fan!

jag är trött på folk som hela tiden snackar skit om folk (i synnerlighet sina vänner) går bakom ryggen på folk, mobbar, fryser ut, är otrevliga utan anledning, dömer ut folk utan att sen ge dem en chans, glömmer bort sina vänner för andra.


så ta vara på alla dina vänner, uppskatta dem & visa att dem betyder
för de växer absolut inte på träd.

jag älskar mina
ni är de bästa som finns!
<333!


NoneNoneNone

Kommentarer
Postat av: Josefine

vi älskar dig också! <3

2008-07-10 @ 18:58:54
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0