rush

jaa, idag har man inte gjort för mycket duktigt. det enda är att jag gör en backup på denna datan till den externa hårddisken så inte allt försvinner ;) vilket är bra och jag tackas smartis för tipset!

och nu lagas det lite mat, för magen kurrar. sen blir'e att ta på sig lite andra kläder, fixa sig lite & sen dra iväg mot storstaden för att möta upp sandra på tågstationen och sen kommer även jannie med :) så det blir bio och mys ikväll!

& egenliten ville b träffa mig idag, men vi får ta igen förlorad tid en annan dag<3
joss, kära joss. inte sett dig sen förra onsdagen och om vi inte ses denna veckan ses vi iaf nästa! :))))))))))
elina vart har du tagit vägen? ;d


ooh, att jag aldrig får något vettigt här längre
hahaha. hopplöst.

vart tar du vägen då?
jag kommer sakna dig
och chansen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0