som jag hade dig förut

nu mina vänner är jag tillbaka i sweden för att göra  era liv sura igen. men jag vet att ni ser mig kommer ni bli så glada och rörda till tårar. nej men en liten kram ska man väl kunna klämma fram? eller? :)

jag är sjuktihelvetes trött, hungrig, törstig, ont i rumpan av allt sittande
men jag lever & jag är hemma, vilket är sjukt skönt båda två! :)

och ska träffa jossssss imon, vilken höjdare
träffa martina med& så måste jag såklart träffa janniebaby:))

fast det här med att jobba låter lite mindre kul i mina öron ;(
fast har man sällskapet jag kommer få, så kan jag trivas iaf!

som jag har saknat er!

jag har mina aningar
och jag orkar inte om det blir så
att hela tiden bli påmind
även om det är en annan källa
så kommer det att kännas

jag vet att du inget vet
eller jag tror det iaf
det finns heller inget du behöver veta
för jag klarar mig utan konstiga blickar och onödigt dömande
men än, ingen skada skedd


godnattpuss& sov gott älsklingar
(ni är det bästa jag har)
<333!

Kommentarer
Postat av: Daniel

... hoppas det inte gör nåt att jag länkar till din blogg från min sida! :)

2008-07-23 @ 12:44:50
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0