nedtryckt i ett par alldeles för grova skor

kort och konsist;
FÖRSVINN!

fyfan.
du är så jävla bortgjord..


igår firade vi rebecca, tog tåget till ronneby :/
där träffade jag elina & då blir man som vanligt lika glad! :)
vi gick till festlokalen där det satt partybrudar, tog väl en timme
sen började annat folk komma med! bla oscar, svante & ola! (skönt med lite rödeby)
så jag hade ganska kul, vart lite gamla galären 88:or där med,
(alltid intressant att veta vad folk gör efter de slutat gymnasiet ;p)
& elina träffade tom lite kuggeboda folk!

sen runt 2 gick vi hem till elinas snarkande rockmormor och somnade:)
sen blev vi hämtade av hennes mamma imorse och jag tog tåget till stan igen!
åkte och solade, men kom på att jag inte vill sola ensam igen så hörde med martina
och vi åkte till ringö, solade och badade! (y) sen åt vi pizza och nu sitter jag här.

nu ska jag snart på bio
mamma mia blir'e ikväll
får hoppas att den är bra!
den lyckas nog muntra upp mig ;)

och sen ska jag & joss mysa i parken innan vi drar till jobbet
vilket jag grämer mig för just nu ://



du går genom stan som om ingenting har hänt
lika verklig och vardagligt snygg som igår
kom inte för nära, du vet hur det blir
nu har jag mitt och du ditt revir
och du vet hur jag mår
jag skyndar mig långsamt iväg hem till mitt
jag måste sova på saken ..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0