lets talk about happiness

lycka är att alltid veta att man har något att göra
när man träffar folk man inte sett på länge
när man är med folk man trivs med allra bäst (ni vet vilka ni är)

per, jag finns för dig !
(du vet, den roligaste i skogsgänget)
men du vet att det egentligen är du!

att sova till halv 3 är något jag borde göra oftare
ägna en dag till en själv helt enkelt.
kladdkakan ska snart in i ugnen och jag funderar på att sätta på någon film
och känns mig sådär lite extra ensam.

för nu har det fina vädret äntligen kommit
men jag orkar verkligen inte lägga mig ner och pressa.
för solbränd kommer jag bli på medelhavskryssningen.

funderar på att slå en pling elller skicka ett litet sms till emme
så vi kan hitta på något snart ;) lilla emme, vilken pärla

& vet ni? imon kommer joss hem! woooooooho.
och sandra kommer till stan så vi måste verkligen träffas! ;D

i meet you further up on the road
tack kajsa för låten, trots att cash inte är någon favorit så var denna okej ;d

fiiiiiiiie, jag saknar diiiig!
(v)





hejdå, och goddag.
<333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0