jag kan få dig när du vill

jag hade inte skabbigast kläder
men dock var jag nog tröttast (tillsammans med joss) och hade fattigaste maten
men jag satt där, jobbade & försökte göra det jag skulle
bara imon med, sen jobbar jag inte förräns på söndag!

torsdag: jobb + ?
fredag: chill + fest för att fira rebecca
lördag: ? + bio med janns

det var faktiskt trevligt
påminde lite om tidiga våren på något sätt
kommunikation
skratt
prat

"kvinnan", myten, legenden

mys på båten


joss, imon ska vi kicka ass
dra av peruker om det behövs
och bara vara bäst, okej? :))

nats,

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA! "dra av peruker om det behövs" LOOL ^^ :D:D

2008-07-23 @ 20:47:03
URL: http://lifeofj0ssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0