i'm under your spell

igår hade vi sjukt kul, joss & jag
(som alltid)

började med att vi korkade upp här, spelade kort dansade sjöng och allt möjligt :)) sen drog vi till långö för vi trodde att många skulle vara där eftersom det var fest men de enda vi mötte var tjoger och hans gäng sen gick vi med någon anna och jens en bit. sen avbröt vi en tantfest med massa tanter med hattar på sig ;p de verkade klart och tydligt inte vilja ha oss där så vi gick vidare mot michael's och 30 för att träffa jannie och några andra man kände igen! bla svante & sebbe, haha.

sen när 30 stängde gick vi hemåt, träffade mimmi & pratade med henne! jag har fortfarande koll på gatorna ni bor på,  ni långöbor :) vilken bra hjärna man har ibland alltså. sen hittade jag och joss två solcellslampor och 5 såna målargrejer vilket kom väl till pass då mamma och jag ska måla om köket innan vi åker på semester :)

sen var det att vakna av först mitt alarm går, min mamma ringer & josses telefon ringer.
och då fick jag dra mig mot jobbet, vi var 3+ marcus idag! haha helt sjukt
(ja i och för dig kom alexis vid halv 5 med, men det gills inte)

hade en tant på tråden, och var i inspelningen där jag bad om hennes adress men hon orkade inte prata så hon la på :( såååå drygt. hade tagit henne 30 sekunder till liksom, men jaja.

träffa linda imon, och elina om hon kan(?)
och så jobba förstås.

jag klarar inte det
bara synen av dig får mitt nervsystem att börja streta
mina ord att bli mycket vältänkta
och mina steg tunga

jag vill inget hellre kunna gå fram
prata, be om ursäkt eller vad du än begär

och snart försvinner du
kanske för gott?
det kommer gå bra det vet jag
då jag är en av era fans

men det gör ont i mig än
men vad vet du ..
kanske känner du samma?


Kommentarer
Postat av: jaan

Love you pie

2008-07-06 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0