i'm in barcelona

hej vänner
hoppas att allt är bra & regnigt hemma
och att tider går fort för er tills jag kommer hem

för jag har det bra, det är varmt
och imon går vi ombord på båten
den ska ta oss till massa mysiga ställen
imorn kväll spenderar vi på ibiza, slå den

sen för den oss vidare i medelhavets mystiska strömmar
ni skulle varit här och delat detta med mig
ni hade älskat det

"längtar efter dig redan babe ;D"
- det är ömsesidigt hooney !


adiós, y que no tienen tan triste cuando estoy en casa
te echo de menos no aún, pero seguramente pronto?
usted ha estado aquí, hubiera sido mejor cuando
te quiero, amigos


/N

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu har min första designutlottning startat, och avslutas söndagen den 20 Juli.

Kolla min blogg för mer information :)



/E

2008-07-15 @ 17:21:06
URL: http://emeliie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0