i wanna wake up where you are

ja hej eller något
(har alltid samma problem att börja ett inlägg)

idag har sandra och jag sovit till halv 11 tyyp, åt lite och så kollade vi på fjorton suger! den var helt okej, faktiskt! sen gick vi till stan och mötta upp hennes kompis anna som hon inte sett på länge och satte oss på 1344. väldigt mys! :)) sen tog vi bussen, jag hit anna till bergåsa och sandra till branthalla!

och nu väntar jag på att joss ska komma, hon tar tåget vid 18! så vid halv 7 är hon typ här ;d
det är nice, det! sååå vi ska ha det allmänt mys ikväll! så skönt att slippa planera :)))

sen att det är jobb sön-tors försöker jag förtränga, haha!
men det bra sällskap ska väl det med gå ;P !

alltså jag börjar bli trött på det, du hör aldrig av dig, har aldrig tid och alltid upptagen.
vi finns också, och jag känner mig dum när jag hela tiden hör av mig ..
skärpning, för vi saknar dig,



Letting go doesn't mean giving up, it means accepting that some things just weren't meant to be ..


the stroll
<333!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0