det bultar till i ett flämtande hjärta

jobb idag, fan 40 poäng
jag får nog inte se min dubbla provision :/
& så är det så jävla segt att det bara är killar som jobbar på söndagar
(förutom jag & joss idag då)
innan kryllade det av massa goa tjejer, alla bara drar..

jobb imon, tisdag & onsdag
och sen sticker joss :/

som att bränna fingrarna på spisplattan
få en boll i huvet
eller en rak höger i magen

nu känner jag mig lite ensam ;s
blir inte bättre av att veta att man blir det hela veckan
får be b' hålla mig sällskap nu! :))
så som jag har saknat diiiig!

och jag vet att du har sett att jag går ensam genom livet
och jag vet att det är ett spel
och jag vet att du kämpat för något jag som jag tagit för givet..


alltså vill du ha med mig i ditt liv egentligen?
det enda vi verkar dela nu är massa år
jag känner mig mer och mer utanför
jag behöver inte bevis i ord, utan riktiga bevis
så jag vet att jag ska fortsätta hålla din hand
för jag behöver komma in i ditt liv igen, på riktigt


snart ska jag välkomna luggen i mitt liv igen
tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0