allting är nästan perfekt

nu är jag tillbaks i barcelona och har tillgång till internet för första gången på en vecka
men det har varit skönt att vara ifrån all denna internet och sms
fast jag måste nog erkänna att jag saknar er.

jag saknar vännen som känner mig helt & hållet
som alltid finns, förstår & torkar tårar
jag saknar vännen som alltid hittar på skoj med mig
och delar mitt "intresse" att planera
jag saknar min fina vän med sitt fina flin
jag saknar min bolltokiga vän som jag ser alldeles för sällan
jag saknar min vän som skulle kunna bo i en koja i skogen om hon fick
jag saknar min vän som delar samma intressen som mig
som jag aldrig ser, men vill se så ofta jag bara kan

jag saknar dig,
jag kommer klara detta
försöker lyssna på tankarna
men hjärtat har övertaget
det vägrar släppa
men det kommer gå
man kanske bara behöver olja sina gångjärn?

jag kommer ihåg allt
hur det började
hur det var
och hur det slutade
hur chockad jag var
hur pinsamt det var
och hur mycket jag ångrar min svarta tunga

men semestern har varit bra men stressig
många platser på kort tid så fötterna har fått kämpa (y)
sooool, god mat, drinkar, ögongodis & gott sällskap
josss, jag längtar redan efter november! :))))

alltså egentligen har jag så mycket att berätta
vart jag har varit, olika händelser & bara skratta mer er
men just nu kommer det inga ord, utan alla tankar går på högvarv
det är som om allt aldrig tar slut utan bara snurrar på med 1000 km/h
allt man borde gjort, allt man inte skulle gjort och allt man vill göra

för jag vet vad jag vill
jag vill visa vad personer vad de betyder för mig
och jag vill veta vad jag betyder

hade varit bra att skaffa en låda med ett hål överst och sen dela ut papper till alla man känner
sen skulle de skriva vad de tyckte om en och hur mycket man betyder
så man slipper slösa tid på idioter, när det finns pärlor

usch som jag babblar, men imon kommer jag iaf hem. ska bli såå "skönt". jag älskar solen, värmen och allt som är här. människorna är så glada, man får en resa bort från allt och alla som betyder för en. så man märker hur glad så fort ni hör av er. jag skattar mig lycklig med er, för jag vet att ni finns där.

satt och tänkte på soldäcket igår, vi skulle vara vänner. och jag tänkte på hur det kunde vara att vara vän med dig. hur skoj vi skulle kunna ha, då vi delar något. du är liksom hur go som helst, verkligen. du har något speciellt, & det kommer du alltid ha. men innan hörde vi av varann, stannade och pratade om vi sågs, och så. idag har allt blivit grått. ingen skulle få för sig att höra av sig, eller stanna och prata. det tycker jag är synd.

jag saknar personen du var förut, vännen jag hade förut. du har förändrats, håller kvar sånt som sårar dig när du har så många andra att gå till. jag säger inte att du alltid kan komma till mig om det skulle hända något. men jag kommer alltid att sakna det vi hade och personen du var då. så underbart bra. tiden är förbi, ibland skulle jag bara vilja spola tillbaka allt och kolla på oss i en film. man kan kolla bilder, läsa bloggar men inget där beskriver någonsin det bra vi delade tillsammans. på den tiden var du min syster, pärlan.

jannie, jannie, jannie, jannie, jannie
jag saknar dig, får tårar i ögonen bara av tanken att vi snart träffas. du vet allt om mig, jag har inget att dölja. du stöttar mig som ingen annan, hur patetisk eller tråkig jag än är. du finns där när det behövs som mest, torkar tårar & ger varma kramar. vi har delat mycket, skratt gråt vänskap äventyr upplevelser & sånt man aldrig kommer få dela med någon vän. och det bästa är att jag vet att du alltid kommer att finnas för mig, för hand i hand genom livet är det enda jag kan tänka mig!

joss, min kära joss
jag saknar dig, jag vill träffa dig och blir glad så fort jag hör av dig
på onsdag ses vi äntligen babe! och oj vad kul vi ska ha
taack för att du finns, det finns bara en så klockren person som dig


har du en famn för mig?
natalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0