all she want is happiness

jahapp
jag har badat med carro & sandra på långö
det var möööws tills molnen kom

och nu måste jag städa
för carro kommer efter att hon varit på sin släktträff
och det är kläder på hela golvet :/
(hej hej tvättstuga!)

för vi ska ha trevligt ikväll
och imorn äre sailet! det är naaajs
och så på lördag får jag träffa joss & linda
(JAG SAKNAR ER!)
dumma elina tävlar hela helgen :(
så jag kan inte träffa henne.. min flina
och så kommer jannie med så går vi på sailet med:)
förresten, i lööööv sailet
(eller iaf stämningen)

nej men om man skulle ta tag i städningen?
btw, så saknar jag mamma niclas & twister :(



ni är de bästa
igår, idag & föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0