with someone else

Det är så logiskt, alla fattar utom du

du har inte en aning, du har inte en aning, aning

det är så logiskt, alla fattar utom du

du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu.

var är du? jag blir orolig när jag inte ser dig.
(jag är patetisk, men säg ngt jag inte redan vet.)

att träffa på dig idag var inte rikigt min idé. inte för att det brukar vara min idé över huvud taget men idag var en sån dag man verkligen inte ville "träffa" dig. typ inget smink, trött, mjukiskläder (oscar påpekade att det såg ut som om jag gått till skolan i pyjamaskläder, tack!)

- när du ser mig ska du se något som du inte kan få..
eftersom ingen av oss tog tag i det eller kanske inte brydde sig?
men du är speciell, ändå. & kommer alltid att vara!

nu måste jag plugga, men jag är skoltrött.
kan inte någon skicka ett sms, känner mig bortglömd. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0