what hurt the most

har tränat med mamma idag på friskis, de hade en sån där fiffig gratisvecka för att locka nytt folk! men mig har de banne mig inte lockat, för det var det värsta pass jag nånsin gått på! tur att lok&motion finns! :)

sen har vi inte gjort mkt mer - kollat sex and the city, bubbelbadat, fått besök av jörgen & terese med familj & pluggat lite "rolig" matte! men snart gäller det att gå ner igen och räkna några tal till. kan knappt bärga mig tills jag sitter på köksstolen igen med mina älsklingsböcker framför mig!

jannie har gjort bort sig, jannie har gjort bort sig, jannie har gjort bort sig, jannie har gjort bort sig, lalalalala! nu får hon smaka på samma medicin som jag fick i september och den smakar aningens surt! ;d ellerhur!?

ny vecka imon, ska innehålla tomatsoppekok med carro, träffa ida & massa annat skoj! kemiprov med, men det räknar jag inte till det roliga, och sen studiebesök med hållbart samhälle på marinmuseet. "wohoo!"


tell me when you know.
or just let me know you live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0