"vi är inte starkare än vår största skräck"

jaadu, sitter och sms:ar med simon just nu & han verkar vara otroligt
positiv till den 16:e så nu får vi hoppas att alla är det och verkligen kommer! ;d

förlåt, tappa inte taget.

fick sällskap av jannie imorse när jag kom till lägenheten och sen passade hon den tills jag kom från skolan igen! ;d sen när jag kom tillbaka kom även en stund senare emilia - "utan ögon!"  ibland lyckas hon faktiskt överraska mig riktigt ordentligt! :)



hand i hand med dig genom livet, det är så det ska vara!


trodde ngt annat, men naaaaaaaej varför skulle jag ha tur?
som sagt, nya tag! (y)

nu ska jag sova, & imon ska jag öva inför mitt kemiprov.
- JAG ÄR NERVÖS! ;s

                                                                             ...if I lay here, would you lie with me?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0