trött på inget, trött på allt

trött på mig själv - för att jag aldrig kan hålla det jag lovat
trött på vissa människor - endel för att de inte kan ta tag i saker själva och litar fullständigt på att en själv gör det, andra för att de tror att de kan köra på en och ändra ens planer! nehedu! sen finns det såna som bara bryr sig om det har hänt något men egentligen inte finns annars! :/
- sen finns det såna underbara vänner som bara fortsätter skina i evighet!<3


jag vill bara att vi ska bry oss  om varandra!  men det kanske är för mycket begärt!


filmkväll med underbaringen carro nästa vecka,  jag blir glad ;)


nu ska jag försöka få mig själv att gå till gymmet, för det behöver jag! (VERKLIGEN!)
nästa: afro dance på lok&motion!


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0