there you'll be

jaaaaaaaa, nu börjar det allt dra ihop sig! det är thailand den 26 januari & det första beviset att vi snart åker är att vi (jag & mamma) ska in och vaccinera oss imorn. även om det inte låter särskilt lovande, är det ett steg i rätt riktning!
WIHO - jag ska sola och bli brun igen! :))
medans mina vänner är i kalla åre!  bara sisådär 45 graders skillnad! ;d


nu har jag tagit tag i mitt plugg, bättre sent än aldrig..  skickade in min fysik nyss! känns grymt bra helt enkelt! :) och nu håller jag på med min historia. inte så så klurig, men tar nog sin lilla tid ändå! sen är det ju "bara" engelskan, internationella relationer, hållbart samhälle, öva inför kemiprov, öva inför fysikprov & öva inför historiaredovisningen kvar. weeeho, nu blev jag "jätte"peppad!

men bara tänka att nedräkningen för sommarlovet har börjat, och jag har pratat med jagoda idag om att vi ska hyra hennes lägenheter! :) så nu ska jag bara knåpa ihop en rolig folkmassa som åker med mig! ;p


/ natalie, åter tillbaka till historian..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0