stuck on you

"klockan kan stanna, men inte tiden"



jahadu, ingen nytta har man gjort idag än iaf.

vaknade - totalt utvilad! gick ner och åt frukost och nu kollar jag färdigt på filmen jag inte hann se färdigt igår! - underbar & älskad av alla! (så tycker jag att när de gör en film om mig, så måste den bara heta så.)


vill bara påpeka att jag hade världens roligaste konversationer med jannie & johan igår! så härligt att skratta. :)) ni är så jävla otroligt bra! och helt oersättbara, vilken tur jag har som har er!



                                      

dagen ser ut såhär:

- försöka göra någon nytta. (på något plan iaf)

- duscha & fixa mig iordning

- åka på en "efterlängtad" middag till kallinge

- sen?


förlåt per, jag hade ingen aning om att vi skulle iväg idag. /;

jag vet att du inte läser detta, men jag är verkligen ledsen!

nästa helg, jag lovar! för jag är ändå ganska trött på att festa just nu..



taack, för att jag har världens bästa vänner!

jag är så jävla lyckligt lottad! (y)  


Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0