står någontuing i vägen, ja då smäller det bra

haft en dubbel-lektion nu (kemi & fysik) alla människors dröm att spendera sin torsdagsförmiddag.
men man får hoppas att all fakta inte gick igenom ena örat och sen ut genom det andra!

nun ska jag hem, skriva färdigt mitt personliga brev & CV, så jag kan skicka det till first base,
för nu måste jag baske mig ha ett jobb! studiebidraget räcker inte till allt man vill ha.

vill ha;
en ny telefon (tröttnar fort!)
mycket fickpengar till thailand
pengar till sommaren då det bär av till kroatien

sen är det nog ganska skönt att ibland kunna unna sig lite utan att ha dåligt samvete!


filmkväll ikväll, men det ser ut som att det bara blir B & jag.
men det har vi klarat av förut! (y)


fest imorn, det kan bli kul! - om rätt folk kommer! :)

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0