ren skär lycka

det är med en tår i vänstra ögat, högra med för den delen som jag skriver detta..
 men jag kan försäkra er om att det bara är glädjetårar! ;d


klassfesten kommer bli av & simon KAN komma!

ja det kanske inte är så viktigt för endel, men för min del är det.
en hel kväll med simon johan emelie fie jannie
- allstå nyp mig i armen, för jag kan inte riktigt tro på det än! :))


FAN, detta kommer jag kunna leva på tills den 16!

för då får jag träffa er, och alla andra puddingar.

jag läääääääääääängtar.


det är såhär lycka borde beskrivas i den svenska ordlistan;
 träffa personer man saknat så mycket så man tror att man ser
dem överallt. Detta är lycka, att få träffa er snart!


PS. jag ska vinna över johan & simon på poker!



                                                                       9D 2005-2006 


image6



/ natalie, (fortfarande med glädjetårar i ögonen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0