orättvisa

idag var rättegången mot simon och poffe, och jag hoppas ärligt talat att gubben får sitt straff.
idag avled också jesper karlssson, killen som fick en raket i ansiktet på nyår.

jag kan inte förstå hur det känns att förlora en vän till änglarna.
det går bara inte att förstå vad alla deras vänner går igenom just nu..

därför är jag så jävligt lyckligt lottad att inget sånt hänt mig,
för jag vet ärligt talat inte om jag hade klarat det alltså!


även om jag kanske inte är den som hör av mig,
så finns jag här för er! det ska ni aldrig tvivla på! <3


blev ingen vaccinering idag, utan vi fick en ny tid nästa fredag!
& mamma och jag kom fram till att det bara är 3 veckor tills vi åker!
hur skulle detta kunna bli bättre? :))

kan ju bara tillägga att jag saknar dig.
men vet att det inte kommer bli bättre än såhär.
suck!

nej, nu har inte jag tid med det här!
nästa... bli klar med historian, sen matte & kanske fortsätta på engelskan?
jag ska vara flitig!


take care,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0