love is wicked

nu sitter jag här, precis som jag trodde att jag skulle göra.. snart slut på lovet & jag har allt mitt plugg kvar! jag vet att jag får skylla mig själv.

NÄSTA TERMIN SKA JAG INTE VARA LAT, OKEY?


nyår var skitbra, tills att det gick utför. men det behöver vi inte prata om..
först var vi hos mig, sen gick vi till fisktorget.., där träffade jag rosen, mimmi, maira
& den viktigaste av de alla - fie! jag fick tårar i ögonen när jag träffade henne för att jag saknar henne så! <3

sen pratade jag med simon i telefon och emme på msn, varför flyttade de bästa?

per ville få upp oss till johan, men när det bara är jag som vill dit var det ingen succé! :/


ajaa, nu ska jag plugga.. FAKTISKT!

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0