listen to me

15 februari - klassfest
16 februari - klassfest

vilka klasser, de har klass! :)


något som jag "tycker" om är alla dessa håltimmar man har, finns inget att göra.
idag underhöll oscar & jocke mig genom att ..ja? men vi kollade på magnus betner
och sen läste jag en rolig uppsats jocke skrivit om torv på golfbanan! "torvjävel!"

och det som är mest deprimerande är att man sitter och väntar på att spanskan
ska börja! ..ett ämne där ingen av oss lärt oss ett skit! det är skamligt!
men jag & elli hade roligt åt en från mikael elias, " lite större!" eller vad hon sa..
(inte för att det handlade om grejen hon sa, utan på sättet hon sa det på, hahaha!)


filmkväll med b elina & nanna imon, weeeho!


jag vet knappt vad som är bra med dig.
men jag vill att du ska bli det
bästa med detta året !

varför?


snaaart så!
thailand klassfest 1 klassfest 2 :)

                      

jag tror att det är såhär det är när livet leker! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0