jag har filten, vill du vara sällskapet?

näääähe, kemiboken tråkade ut mig så jag hamnade här istället. herregud!
men nya tag imon, heter det inte så? ;p jag lever nog för det..

har ingen datakabel i skogen till min telefon, så tänkte vara flitig och skicka
de till mammas telefon och sedan lägga in de i datan.. men tror ni inte hennes
mobil strejkar? var kokhet, sen när jag stängde på den går den inte att sätta igång igen!
så det blev ingen uppdatering direkt, men kommer så småningom. även bilderna från yogan! :)

aaaouw, jag tror att du har fastnat. 
på min hjärnhinna. där sitter du bra! (y)

slänga ut allt skräp & in med nytt?
det låter bra, så gör vi! :) hejdå mr. handsome! ;s


jag hade glömt det, hur mkt du betyder.
idag kändes det som om vi fortfarande brydde oss,
när vi strosade på gatan som vi brukade.


alla minnen, alla dagar påminner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0