fotnot

kom på mig själv idag att sitta och sakna hansson;
mitt bussällskap det senaste 1,5 åren efter att fie lilla svikaren flyttat till snål-land!

det är trist att han inte åker längre..
själv till strömsberg, (om jag har tur att någon hoppar på där)
sen är det tyst på busshållsplatsen i stengöl, ingen mun som glappar som hanssons!

& så har jag saknat att prata med sanna, men det gjorde jag när jag åkte buss hem idag,
så skönt att bara prata-prata-prata med dig! :))

sanna; "när jocke får barn med hans största hat så får han hennes
1000 sjukdomar och då får barnet 2000 sjukdomar"

- nej, jag vet inte heller hur det skulle gå till.
men det är nog ingen risk iaf, haha.


detärintekulheltenkelt,komtillbakavännen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0