att sakna

jag fick nyss ett sms från sara från "mitt" lag, hon bad mig att komma till trionolympiaden som äger rum nästa lördag & jag blev ärligt talat väldigt sugen.. sugen på att få träffa alla igen!

för ett år sedan träffade jag mitt lag 2-3 gånger i veckan, vi kämpade, svettades & skrattade tillsammans och det var kul! kul att få träffa olika människor som man trivs med samtidigt som man gör något som är roligt och bra för en själv.

så ja.. jag ska ta mig i kragen! jag ska träna igen!
jag ska plugga mig till döds!
jag ska umgås flitigt med mina vänner så de inte glömmer mig! :))


om jag lagt märke till dig, visst måste det vara något speciellt med dig?



nu har inte jag tid med det här, jag ska titta färdigt på min sex and the city box! (för det är lov!)
och sen ska jag vänta på att mamma ringer mig, för vi ska ju vaccinera oss som sagt, sen
får vi se vad kvällen bjuder på! (jag är öppen för förslag!) att träffa ida hade varit hur kul som helst!


                                                


with love, natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0