återfallsalarm?

jag kommer så väl ihåg det,
jag ville verkligen komma.
få sjunga med i texterna jag gått
och trallat på i månader. bara för att
visa att jag kan dem & visa att jag bryr mig.

men jag kunde inte komma,
hade min egen dumhet att skylla.

& nu finns det inget jag hellre gör
än att stå nedanför och se dina fingrar
jobba så hårt för att få fram ett sånt fint
ljud som bara du lyckas få fram !

ibland vet jag inte vad jag gör, vad jag ska göra, eller hur jag ska göra.
men en sak är jag helt säker på; du är speciell.
inte bara speciell på ditt egna lilla sätt, utan även speciell för mig.

jag vill börja om på nytt, det hade nog varit bra i denna situationen!
för det hade varit bättre, dina blickar hade nog varit snällare då..


jag kommer ihåg att jag skulle säga vad jag tyckte,
att jag inte gjorde det.. kanske var det det du väntade på?

din väntan är inte förgäves,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0